בניית מותג באינטרנט
אם אתם זקוקים לשירותי בניית מותג כדי לקדם את העסק החדש שלכם, סטודיו למיתוג ועיצוב גרפי ג'וליני הוא הסטודיו הנכון לפנות אליו. כאן תקבלו ייעוץ מקצועי מטובי המומחים בתחום, וכן הצעות מקוריות לשיפור הלוגו או ההתנהלות העסקית. אך זה עוד לא הכול. סטודיו ג'וליני מציע לכם לשווק את המותג שלכם בדרך מקורית – זה יכול להיות באמצעות סרטון אנימציה או ברטון מצולם המסביר על יתרונות המותג, או שימוש בשפה גרפית כדי לקדם אותו.
בניית מותג אישי אשר יקפיץ את העסק שלב אחד קדימה
צריכים לבנות מותג לעסק שלכם? אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לסדר את המחשבה לפני הפגישה עם המעצב:
- מותג ממוקד – כאשר בונים מותג לעסק, מומלץ להתמקד במוצר או שירות משמעותי אחד ולא להתפזר על פני מותגים רבים הגורמים ללקוח להתבלבל ולפנות לחברה אחרת.
- מותג המשדר איכות – המותג המעוצב שלכם צריך לשדר איכות ואמינות, כך שהלקוח יידע שהוא רוכש מוצר טוב אשר יכול לשמש אותו לטווח ארוך.
- לקדם את הענף – בניית מותג מתבססת לא רק על קידום החברה עצמה, אלא גם על קידום הענף שבו היא פועלת. כך למשל, חברה לייצור נעלי ספורט יכולה לשמש כערך מוסף לתחומי ספורט בולטים כמו כדורגל או כדורסל, וחברה למוצרי שוקולד יכולה להעניק ללקוחותיה את תחושת ה"טעם של עוד" באמצעות המותג האיכותי שלה.
- לבחור את השם הנכון – מיתוג עסקי מתחיל בשם. כדי לקדם את המוצר שלכם, עליכם לבחור לו שם קליט אשר ישמש כתחליף למוצר עצמו. לדוגמה, אם יש לכם מסעדת דגים אשר נקראת "הדייג העליז" והלקוחות שלכם משתמשים בשם כתחליף למסעדה (שואלים "אתם באים לדייג העליז?" במקום "אתם באים למסעדת הדגים שליד הים?"), דעו כי המותג שלכם הצליח.
- כשהמותג מסיים את תפקידו – גם למותג יש זמן קצוב בעולם זה. כאשר הוא מתיישן מומלץ לחשוב על יצירת מותג חדשני ומרענן.
בניית מותג חדש עם המקצוענים בתחום
בניית מותג חשובה לכל בעלי העסקים. מותגים רבים מייצגים את הציפיות של הלקוח מן העסק והאסוציאציה הרלוונטית העולה במוחו כאשר הוא מבחין בלוגו. כדי "לכוון" את הלקוחות לחשוב את המחשבות הנכונות על המותג, מומלץ להתייעץ עם סטודיו מקצועי לעיצוב ולמיתוג אשר יוכל לסייע בהעברת המסר הנכון של המותג, תוך שימוש באמצעים הדיגיטליים העומדים לרשותנו היום.